jOpenSpace

jOpenSpace - partnerský program

Každý rok hledáme partnery pro naši ne-konferenci. Partneři nám pomáhají pokrývat základní náklady na pronájem konferenční místnosti, projektoru, ubytování a stravování. Zbytek si hradí účastníci ne-konference sami. jOpenSpace není výdělečná akce a organizátoři nemají z jejího pořádání žádný příjem. Příspěvky partnerů zjednodušují nám, organizátorům, práci v tom, že máme předem pokryté základní náklady a tudíž se minimalizuje riziko finančních problémů, pokud by se na ne-konferenci nepřihlásil očekávaný počet lidí nebo došlo k odhláškám na poslední chvíli. Toto jsme již zažili např. ve chvíli, kdy se na stejný termín později ohlásila jiná - větší konference typu WebExpo. Máme za sebou již více než 10 ročníků této ne-konference, při kterých jsme nasbírali řadu zkušeností a akce samotná získala dostatečný kredit a proto věříme, že i letošní ročník bude úspěšným.

Historie jOpenSpace

jOpenSpace vznikla v roce 2008 nápadem Michala Šrajera (Inmite, Avast, Happiness at work) a, s výjimkou jednoho roku, se na ní setkává vždy od 20 do 42 účastníků. Maximální počet účastníků do budoucna je 42. S každým rokem je o konferenci větší a větší zájem. Posuďte sami:

  • 2023: 42 účastníků (technický limit konference)
  • 2022: 24 účastníků
  • 2021: 31 účastníků (po Covid přestávce)
  • 2019: 37 účastníků
  • 2018: 42 účastníků (technický limit konference)
  • 2017: 42 účastníků (technický limit konference)
  • 2016: 38 účastníků
  • 2015: 22 účastníků (tady jsme bohužel měli souběh s WebExpo konferencí)
  • 2014: 31 účastníků
  • 2013: 29 účastníků
  • u starších ročníků se evidence nevedla

Na ne-konferenci se tradičně setkávají zajímaví lidé českého IT průmyslu - bloggeři, podcasteři, zakládající členové startupové scény, programátoři, které programování baví - jednoduše lidé, které stojí za to potkat.

Typy partnerství

Na základě předchozích zkušeností a očekávání partnerů jsme se rozhodli vypsat různé úrovně partnerství, abyste měli dopředu představu, na kolik by vás partnerství vyšlo a jaké výhody by Vám z toho plynuly.

Zlaté partnerství

Částka: 25000,- Kč

  • možnost roll-up v konferenční místnosti v záběru kamer
  • logo v pravém sloupci www.jopenspace.cz
  • tweet z účtu @jopenspace
  • osobní poděkování na uvítacím večeru jOpenSpace
  • malý dárek pro kontaktní osobu partnera
  • velké logo ve videozáznamech z ne-konference

Stříbrné partnerství

Částka: 10000,- Kč

  • možnost roll-up v konferenční místnosti
  • logo v pravém sloupci www.jopenspace.cz
  • tweet z účtu @jopenspace
  • osobní poděkování na uvítacím večeru jOpenSpace
  • malý dárek pro kontaktní osobu partnera
  • střední logo ve videozáznamech z ne-konference

Bronzové partnerství

Částka: 5000,- Kč

  • logo v pravém sloupci www.jopenspace.cz
  • tweet z účtu @jopenspace
  • osobní poděkování na uvítacím večeru jOpenSpace
  • malý dárek pro kontaktní osobu partnera
  • malé logo ve videozáznamech z ne-konference

Organizační informace

Jakmile se dohodneme na partnerství, budeme od vás potřebovat:

  • fakturační adresu, IČ, DIČ, text faktury (typicky ubytování, pronájem konferenční místnosti, občerstvení)
  • logo a krátký text (1-2 odstavce) pro uvedení na www.jopenspace.cz
  • roll-up, swag, dárkové předměty před vlastním konáním akce, prosíme o zaslání alespoň měsíc před konáním ne-konference

Následně proběhne:

  • výběr místa konání, místo a datum vybírá komunita hlasováním z předem vybraných možností pořadateli. Vybíráme místa, která jsou dostupná ze všech velkých měst do tří hodin autem. Ne-konference se koná první nebo druhý týden v říjnu.
  • vystavení vašeho loga a představení partnera na www.jopenspace.cz
  • hotelové zařízení vystaví zálohovou fakturu na základě, které proběhne platba (jopenspace.cz nemá IČ a proto částky vždy fakturuje hotelové zařízení - vy tak můžete mít jistotu, že prostředky jsou skutečně účelně využity), další možností je platba první den konání jOpenspace na místě přímo hotelovému zařízení
  • po zaplacení vystaví hotel fakturu - daňový doklad o zaplacení zálohy
  • tweetnutí partnerství v období 1-3 týdny před akcí
  • po akci obdržíte přehled jakým způsobem jsem využili peníze získané od partnerů i účastníků, odkazy na články, twitter feed, fotografie z akce