Každý rok hledáme partnery pro naši ne-konferenci. Partneři nám pomáhají pokrývat základní náklady na pronájem
konferenční místnosti, projektoru, ubytování a stravování. Zbytek si hradí účastníci ne-konference sami. jOpenSpace
není výdělečná akce a organizátoři nemají z jejího pořádání žádný příjem. Příspěvky partnerů zjednodušují nám,
organizátorům, práci v tom, že máme předem pokryté základní náklady a tudíž se minimalizuje riziko finančních problémů,
pokud by se na ne-konferenci nepřihlásil očekávaný počet lidí nebo došlo k odhláškám na poslední chvíli. Toto jsme
již zažili např. ve chvíli, kdy se na stejný termín později ohlásila jiná - větší konference typu WebExpo. Máme za sebou
již více než 15 ročníků této ne-konference, při kterých jsme nasbírali řadu zkušeností a akce samotná získala dostatečný
kredit a proto věříme, že i letošní ročník bude úspěšným.
Každý partner má možnost se na ne-konferenci prezentovat formou roll-upu, který bude umístěn v konferenční místnosti.
Jeho logo bude také umístěno na webu www.jopenspace.cz a v závěrečném videozáznamu z ne-konference.
Videozáznamy jsou poměrně sledované a mají téměř 60 tisíc zhlédnutí - viz. YouTube kanál
a screenshot statistik z administračního rozhraní:

Každý partner dostává samostatný post na sociálních sítích X a Mastodon a také možnost se prezentovat na uvítacím večeru
jOpenSpace.
Historie jOpenSpace
jOpenSpace vznikla v roce 2008 nápadem Michala Šrajera (Inmite, Avast, Happiness at work) a, s výjimkou jednoho roku,
se na ní setkává vždy od 20 do 42 účastníků. Maximální počet účastníků do budoucna je 42. S každým rokem je o konferenci
větší a větší zájem. Posuďte sami:
- 2024: 36 účastníků (velká marodka)
- 2023: 42 účastníků (technický limit konference)
- 2022: 24 účastníků
- 2021: 31 účastníků (po Covid přestávce)
- 2019: 37 účastníků
- 2018: 42 účastníků (technický limit konference)
- 2017: 42 účastníků (technický limit konference)
- 2016: 38 účastníků
- 2015: 22 účastníků (tady jsme bohužel měli souběh s WebExpo konferencí)
- 2014: 31 účastníků
- 2013: 29 účastníků
- u starších ročníků se evidence nevedla
Na ne-konferenci se tradičně setkávají zajímaví lidé českého IT průmyslu - bloggeři, podcasteři, zakládající členové
startupové scény, programátoři, které programování baví - jednoduše lidé, které stojí za to potkat.
Typy partnerství
Na základě předchozích zkušeností a očekávání partnerů jsme se rozhodli vypsat různé úrovně partnerství, abyste měli
dopředu představu, na kolik by vás partnerství vyšlo a jaké výhody by Vám z toho plynuly. Částky jsou uváděné s DPH.
Zlaté partnerství
Částka: 25000,- Kč
- možnost roll-up v konferenční místnosti v záběru kamer
- logo v pravém sloupci www.jopenspace.cz
- tweet z účtu @jopenspace
- osobní poděkování na uvítacím večeru jOpenSpace
- malý dárek pro kontaktní osobu partnera
- velké logo ve videozáznamech z ne-konference
Stříbrné partnerství
Částka: 10000,- Kč
- možnost roll-up v konferenční místnosti
- logo v pravém sloupci www.jopenspace.cz
- tweet z účtu @jopenspace
- osobní poděkování na uvítacím večeru jOpenSpace
- malý dárek pro kontaktní osobu partnera
- střední logo ve videozáznamech z ne-konference
Bronzové partnerství
Částka: 5000,- Kč
- logo v pravém sloupci www.jopenspace.cz
- tweet z účtu @jopenspace
- osobní poděkování na uvítacím večeru jOpenSpace
- malý dárek pro kontaktní osobu partnera
- malé logo ve videozáznamech z ne-konference
Vzhledem k tomu, že se jedná o malou, jednorázovou akci není pro tyto účely zřízena samostatná organizace a pořadatelé
zajišťují vystavení potřebných faktur pro naše partnery přímo ze strany hotelu. Z toho důvodu lze také na faktury pouze
textace související s rozsahem činností hotelu:
- Účtujeme Vám zálohu na občerstvení v rámci konference jOpenSpace v termínu DATUM v Hotelu MÍSTO KONÁNÍ.
- Účtujeme Vám zálohu v rámci konference jOpenSpace v termínu DATUM v Hotelu MÍSTO KONÁNÍ. Pronájem konferenční místnosti.
- Fakturujeme Vám zálohu na poskytnuté služby v termínu DATUM v Hotelu MÍSTO KONÁNÍ v rámci konference jOpenSpace:
- Záloha na občerstvení účastníků
- Záloha na ubytování účastníků
Hotel je plátcem DPH.
Jakmile se dohodneme na partnerství, budeme od vás potřebovat:
- fakturační adresu, IČ, DIČ, text faktury (typicky ubytování, pronájem konferenční místnosti, občerstvení)
- logo a krátký text (1-2 odstavce) pro uvedení na www.jopenspace.cz
- roll-up, swag, dárkové předměty před vlastním konáním akce, prosíme o zaslání alespoň měsíc před konáním ne-konference
Následně proběhne:
- výběr místa konání, místo a datum vybírá komunita hlasováním z předem vybraných možností pořadateli. Vybíráme místa, která jsou dostupná ze všech velkých měst do tří hodin autem. Ne-konference se
koná první nebo druhý týden v říjnu.
- vystavení vašeho loga a představení partnera na www.jopenspace.cz
- hotelové zařízení vystaví zálohovou fakturu na základě, které proběhne platba (jopenspace.cz nemá IČ a proto částky
vždy fakturuje hotelové zařízení - vy tak můžete mít jistotu, že prostředky jsou skutečně účelně využity), další možností je platba první den konání jOpenspace na místě přímo hotelovému zařízení
- po zaplacení vystaví hotel fakturu - daňový doklad o zaplacení zálohy
- tweetnutí partnerství v období 1-3 týdny před akcí
- po akci obdržíte přehled jakým způsobem jsem využili peníze získané od partnerů i účastníků, odkazy na články, twitter feed, fotografie z akce